onsdag 21 januari 2009

Ja då sitter man här igen som vanligt framför datorn och familjen sover. jag tycker det är så himla tråkigt när Mikael går och lägger sig tidigt. Två kvällar på raken har han gått och lagt sig vid 20.00, men vad ska man göra åt det. Vill ju inte att vi ska bli osams bara för den skullen. Men man behöver ha den lilla tiden man kan tillsammans när Amanda väl har somnat, men ska han alltid gå och lägga sig så tidigt så blir det ca 10 min vi får tillsammans när hon har somnat.

Idag har Amanda och jag varit på Öppna förskolan. det var inte så himla många barn där idag, bara 5 killar och 3 tjejer. Kewin och hans mamma var där så det var nån som man kände igen väl, dom andra har man sett ibland, inga som man pratar jätte väl med. Amanda är så duktig, hon var glad hela tiden förrutom när vi skulle klä å¨oss och gå hem. Hon gillar inte riktigt det där när man ska klä på henne, men jag tror det är nått som alla barn gärna ogillar.

Sen pratde jag med min mamma och det är nu klart att den 28 januari får vi igång våran hemtelefon, det var på tiden har fått vänta i snart 10 veckor på att den skulle kopplas in. men bättre sent än aldrig

Nej nu ska jag gå ner och plocka ur tvättmaskinen och sätta mig en liten stund framför TVn och sen är det dax att gå och sova. det är mysigt att krypa ner i sängen brevid maken och dottern.

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar