lördag 24 januari 2009

Godmorgon


Nu är klockan snart halv åtta på morgonen och vi är vakna hela familjen. Som vanligt så var jag uppe lite längre än alla andra igår, satt vid datorn en stund och så såg jag några avsnitt av "Vänner".

Idag ska vi inte göra så himla mycket, ska sätta upp mina nya gardiner som jag fick hem från Jotex i fredags, och så ska maken gå och handla, sen självklart ska vi se på skidskytte.

Ja tänk att jag knappt visste var skidskytte va för bara ett par år sedan och nu ser vi varenda tävling som går. Igår så fick ju Björn Ferry guld, han liksom bara flög fram i spåret. Och i fredags så fick han ett silver. Det är en bra början fram till VM. Undra sa flundra om vi kommer att få fler guld. Vem vet vi kanske kommer att få nått idag, det är ju två masstarter i dag.

Nej nu ska jag ta och dricka en stor kopp kaffe, återkommer kanske senare med lite referat från dagen skidskytte.

Ha det bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar